Tehniskā Ortopēdija, SIA

Garantija un preču atgriešana

Garantija un preču atgriešana

Klātienē iegādātās medicīnas preces netiek mainītas un tās nav iespējams atgriezt!

Garantijas termiņu nosaka ražotājs vai pārdevējs, par garantijas termiņa precizēšanu jāvēršas pie pārdevēja!


1. Lai vērstos pie pārdevēja ar garantijas pieprasījumu:

  • jāsaglabā un jāiesniedz pirkumu apliecinošs dokuments (pirkuma čeks, pavadzīme u.tml.);
  • precei ir jābūt oriģinālajā iepakojumā;
  • jāaizpilda iesniegums un jāiesniedz tirdzniecības vietā kopā ar preci, ievērojot iepriekš minētos nosacījumus.


2. Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā, ja:

  • klients pašrocīgi ir mēģinājis novērst bojājumu un veikt preces remontu;
  • uzglabājis preci neatbilstoši uzglabāšanas noteikumiem;
  • garantija neattiecas uz bojājumiem, kuru cēlonis ir nepareiza lietošana, neievērojot noteiktās rekomendācijas;
  • dabiskais nolietojums nav kvalificējams kā garantija;
  • ja netiek uzrādīti pirkumu apliecinošu dokumenti: čeks, pavadzīme vai maksājumu apliecinoša kvīts, garantijas karte;
  • zaudējumiem, kas rodas nāves vai personīgo traumu, ļaunprātīgas vai nolaidīgas nevērības vai tīšas faktu sagrozīšanas dēļ. 


3. Klienta atbildība:

  • ņemiet vērā pārdevēja rekomendācijas preces iegādes brīdī;
  • vispirms izlasiet lietošanas instrukciju, un lietojiet preci saskaņā ar lietošanas instrukciju;
  • saglabājiet oriģinālo iepakojumu;
  • jautājumu gadījumā sazinieties ar pārdevēju.


Pielikumā:

  1. Iesnieguma forma.

SAZINIES AR MUMS

Share by: